محمد لهسهرهتای پهیامبهرێتی و ههوڵی بڵاوکردنهوهی پهیامهکهی له مهککه بههێمنی و دور له کوشتار و توند و تیژی و ئازاردان ههوڵی به موسڵمان کردنی خهڵکی ناوچهکهی ئهدا ، بهڵام کهمترین خهڵک باوهڕیان پێکرد بههۆی داواکردنی بهڵگه بۆ هۆکاری پهیامبهربوونی (موعجیزه ـ کارێک یا شتێک که له توانای مرۆڤدا نهبێت ، که هۆکاری سهرهکی پهیامبهر بوون بووه ، نمونه عیسا و موسا هتد.... ) که محمد هیچ بهڵگهیهکی نهبووه جگه له گێڕانهوه و باسکردنی چیرۆک و ڕوداوی سروشتی کۆن و بیسراوی تایبهت به بهناو پهیامبهرهکانی پێشتر ، بۆیه ئهمهش محمدی وهک و نهخۆش و درۆزنێک پیشان داوه ، دۆڕاوه و سهرکهوتنی بهدهس نههێناوه له پهیامبهراێتیهکهی و بهموسوڵمان کردنی خهڵکی ۰
دوای بێ هیوابوونی له مهککه و کۆچکردنی بۆ مهدینه ههژاری و هاوکات چالاکی خهڵکی مهدینه له شهڕکرن دا بهتایبهتی و بههۆی کێشهو ململانێی نێوان ههردوو هۆزی (الأوس والخزرج) محمد سودی لهو بارودۆخهی ناوچهکه وهرگرت و شێوازی و بڵاوکردنهوهی پهیامهکهی گۆڕی ۰
چهند ئایهتێکی محمد له مهککه دور له ههڕهشه و کوشتن و بهزۆر سهپاندن
بەردەوامبە لە خوێندنەوە >>>
لَيْسَ لَكَ مِنَ الْأَمْرِ شَيْءٌ أَوْ يَتُوبَ عَلَيْهِمْ أَوْ يُعَذِّبَهُمْ فَإِنَّهُمْ ظَالِمُونَ (آل عمران ١٢٨)
واتا: اڵڵه بڕیاردهره و ههمووشت بهدهست ئهوه نهک محمد
لَكُمْ دِينُكُمْ وَلِيَ دِينِ ( الكافرون ٦ )
واتا: "ئازادی له ئایین دا" دینی خۆتان بۆ خۆتان و دینی خۆم بۆ خۆم
وَقُلِ الْحَقُّ مِن رَّبِّكُمْ فَمَن شَاء فَلْيُؤْمِن وَمَن شَاء فَلْيَكْفُرْ ( الكهف 29)
واتا: ڕاستی ههر لای اڵڵهیه جا ئهوهی دهیهوێت با باوهڕ بهێنێت و ئهوهی دهیهوێت با کافرو بێ باوهڕ بێت
إِنَّكَ لَا تَهْدِي مَنْ أَحْبَبْتَ وَلَـٰكِنَّ اللَّـهَ يَهْدِي مَن يَشَاءُ ۚ وَهُوَ أَعْلَمُ بِالْمُهْتَدِينَ (القصص56)
واتا: (محمد) ناتوانێت ئیمان و باوهڕ ببهخشیت بهو كهسهی خۆشی دهوێت، بهڵكو اڵڵه ههر كهسێكی بوێت دهیخاته سهر ڕێگهی خۆی و ئیمانی پێدهبهخشێت ،اڵڵه ئاگاداره بهوانهی كه ڕێبازی ئهویان گرتۆته به
لاَ إِكْرَاهَ فِي الدِّينِ قَد تَّبَيَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَيِّ ٌ ( البقرة ۲٥٦)
تێبینی: ئهم ئایهته له مهدینهیه بهڵام یهکهم سورة-ی ئهوێیه
واتا: "ئازادی له ئاینداری دا" بههیچ جۆرێک زۆر کردن نیه له وهرگرتنی بیروباوهڕی ئیسلامدا ،دینداری بهزۆر نابێت بکرێت و دین بهزۆر نادرێت بهسهر کهسدا.
______________________________
دوای سهرنهکهوتنی له مهککه و کۆچکردنی بۆ مهدینه و خۆجێگیرکردنی بههۆی سودوهرگرتنی له بارودۆخی ناوچهکه ههلی بۆ ڕهخسا تا لهشکرێکی جهنگی پێک بهێنێ و خۆی پڕچهک بکا بۆ هێرشکردنه سهر ئهو خهڵکانهی باوهڕداری نین وه بهتایبهتی ئهو خهڵکانهی مهککه که پێشتر ههراسانی کردبوون و بههۆی بهرپهرچدانهوهیان وهک و دوژمنێک تهماشای ئهکردن و ڕقی کۆنی لێیان ههڵگرتبوو ۰ بۆیه ئهم ئایهتانهی که باس له هێرش کردن و کوشتن و داگیرکاری و تاڵانکردن ئهکا لهمهدینه دێته بهرچاو، با چهن نمونهیهک پیشان بدهین..
وَاقْتُلُوهُمْ حَيْثُ ثَقِفْتُمُوهُمْ وَأَخْرِجُوهُمْ مِنْ حَيْثُ أَخْرَجُوكُمْ وَالْفِتْنَةُ أَشَدُّ مِنَ الْقَتْلِ وَلَا تُقَاتِلُوهُمْ عِنْدَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ حَتَّى يُقَاتِلُوكُمْ فِيهِ فَإِنْ قَاتَلُوكُمْ فَاقْتُلُوهُمْ كَذَلِكَ جَزَاءُ الْكَافِرِينَ
(البقرة 191).
واتا: بیانكوژن له ههر كوێدا دهستان كهوتن و دهستان بهسهریاندا ڕۆیشت و دهریان بكهن لهو شوێنهی كه دهریان كردوون (كه شاری مهككه بوو) وه باوهڕ نهبوون بهڵڵه له کوشتن تاوانتر و خراپتره ، مهجهنگن دژی كافران له سنووری مزگهوتی حهرام و (كهعبه)دا ههتا ئهوان شهڕتان پێ نهفرۆشن و نه جهنگن دژتان، خۆ ئهگهر شهڕیان پێ فرۆشتن و جهنگان دژتان ئێوهش بجهنگن دژیان، چونكه ههر ئاوایه پاداشتی ئهو بێباوهڕانه.
تێبینی : محمد جنێوی به خواکانیان ئهداو سوکایهتی به خواکانیان ئهکرد له کهعبه و ئهوێی کرد به شوێنی پهرستنی اڵڵهی خۆی و ویستی ههموو خواکانی تر لاببرێن بۆیه ئوانیش دژی وهستان و بهرههڵستیان کرد بڕوانه (ابن اسحاق لاپهڕه ۱۱۹) .
وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّى لَا تَكُونَ فِتْنَةٌ وَيَكُونَ الدِّينُ لِلَّهِ فَإِنِ انْتَهَوْا فَلَا عُدْوَانَ إِلَّا عَلَى الظَّالِمِينَ
(البقرة ۱۹۳)
واتا: بیان کوژن ئهوانهی باوهڕ به اڵڵه ناکهن ، خۆ ئهگهر كۆڵیانداو وازیان هێنا، ئهوا هیچ جۆره دژایهتیهكیان نامێنێت تهنها دژ به ستهمكارهكانیان نهبێت.
(مهبهستی محمد لێره ئهوهیه که نابێت ڕێگری لێ بکرێت )
كُتِبَ عَلَيْكُمُ الْقِتَالُ وَهُوَ كُرْهٌ لَكُمْ وَعَسَى أَنْ تَكْرَهُوا شَيْئًا وَهُوَ خَيْرٌ لَكُمْ وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَيْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَكُمْ وَاللَّهُ يَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ (البقرة ۲۱٦)
واتا: شهڕ وکوشتن لهسهرتان بڕیار دراوه کهشتێکی گرانه لاتان ، لهوانهیه شتێکتان لا ناخۆش بێت کهچی سود لهوهدا بێت وهبه پێچهوانهوه ، اڵڵه تهنها خۆی ئهزانێت .
وَقَاتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ سَمِيعٌ عَلِيمٌ ( البقرة ۲٤٤)
واتا: شهربکهن و بکوژن لهڕێگهی اڵڵه ئهو پاڵشتانه و بیسهر و ئاگاداره و پاداشتان ئهدا .
فَلْيُقَاتِلْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ الَّذِينَ يَشْرُونَ الْحَيَاةَ الدُّنْيَا بِالْآخِرَةِ وَمَنْ يُقَاتِلْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ فَيُقْتَلْ أَوْ يَغْلِبْ فَسَوْفَ نُؤْتِيهِ أَجْرًا عَظِيمًا
(النساء ۷٤)
واتا. بجهنگن له پێناوی اڵڵه ، دژی ئهوانهی ژیانی دنیایان پێ باشتره له ڕۆژی دوایی ، جا ههر کهس بجهنگێت لهپێناوی اڵڵهدا ئهوه ئهگهر بکوژرێت و شههید ببێت، یان سهرکهوتن بهدهست بهێنێت، ئهوه لهئایندهدا پاداشتی گهوره و بێ سنووری پێدهبهخشین .
الَّذِينَ آمَنُوا يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَالَّذِينَ كَفَرُوا يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ الطَّاغُوتِ فَقَاتِلُوا أَوْلِيَاءَ الشَّيْطَانِ إِنَّ كَيْدَ الشَّيْطَانِ كَانَ ضَعِيفًا
(النساء ۷٦)
واتا: ئهوانهی باوهڕیان به محمد ههیه تهنها له پێناوی اڵڵه دهجهنگن بهڵامئهوانهی بێ باوهڕن له پێناوی (خوای خۆیان )دا دهجهنگن، ده بجهنگن دژی یاوهرانی شهیتان چونکه ویست و مهبهستی "شهیتان" پووچ و لاوازه.
فَقَاتِلْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ لَا تُكَلَّفُ إِلَّا نَفْسَكَ وَحَرِّضِ الْمُؤْمِنِينَ عَسَى اللَّهُ أَنْ يَكُفَّ بَأْسَ الَّذِينَ كَفَرُوا وَاللَّهُ أَشَدُّ بَأْسًا وَأَشَدُّ تَنْكِيلًا (النساء ۸٤)
واتا: بجهنگه له پێناوی خوادا، چونکه ئهو ئهرکه ههر لهسهرشانی خۆته، (واته: ههتا ئهگهر تهنها خۆیشت بیت)، ههروهها هانی ئیماندارانیش بده (بۆ بهشداری له شهڕهکاندا) تا اڵڵه هێز له بێ باوهڕان بسهنێتهوه و زاڵتان بکات بهسهریاندا، چونکه اڵڵه هێزو دهسهڵاتی زۆرتره (بهڵکو بهراورد ناکرێت) و بهتوندی و سهختی تۆڵهیان لێدهسێنێت.
إِنَّمَا جَزَاءُ الَّذِينَ يُحَارِبُونَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَيَسْعَوْنَ فِي الْأَرْضِ فَسَادًا أَنْ يُقَتَّلُوا أَوْ يُصَلَّبُوا أَوْ تُقَطَّعَ أَيْدِيهِمْ وَأَرْجُلُهُمْ مِنْ خِلَافٍ أَوْ يُنْفَوْا مِنَ الْأَرْضِ ذَلِكَ لَهُمْ خِزْيٌ فِي الدُّنْيَا وَلَهُمْ فِي الْآخِرَةِ عَذَابٌ عَظِيمٌ (المائدة ۳۳ )
واتا: دژایهتی پهیامهکهی محمد ڕێگه پێنهدراوه و هێڵی سوره وه سزای تاوانبار کوشتن یا دهس و قاچ بڕین و ههڵواسین و ڕیسواکردن و دورخستنهوهی له ناوچهکهیه .
سَأُلْقِي فِي قُلُوبِ الَّذِينَ كَفَرُوا الرُّعْبَ فَاضْرِبُوا فَوْقَ الْأَعْنَاقِ وَاضْرِبُوا مِنْهُمْ كُلَّ بَنَانٍ (الأنفال ۱۲)
واتا: من اڵڵه ترس و دڵهڕاوکێ ئهخهمه دڵی ئهوکهسانهی باوهڕ به پهیمبهرێتی محمد ناکهن تا محمد و دواکهوتوهکانی بهئاسانی سهریان له لاشهیان جاکهنهوه و دهسیان ببڕن تا شمشێرهکانیان بۆ نهگیرێ و بهئاسانی ههموویان بکوژن.
وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّى لَا تَكُونَ فِتْنَةٌ وَيَكُونَ الدِّينُ كُلُّهُ لِلَّهِ فَإِنِ انْتَهَوْا فَإِنَّ اللَّهَ بِمَا يَعْمَلُونَ بَصِيرٌ (الأنفال ۳۹ )
واتا: ههر بهرههڵستکارێکی محمد و پهیامهکهی بکوژن تا هیچ کهس نامێنێ بێ باوهڕ بێت ، اڵڵه ش بینهرتانه
وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُمْ وَآخَرِينَ مِنْ دُونِهِمْ لَا تَعْلَمُونَهُمُ اللَّهُ يَعْلَمُهُمْ وَمَا تُنْفِقُوا مِنْ شَيْءٍ فِي سَبِيلِ اللَّهِ يُوَفَّ إِلَيْكُمْ وَأَنْتُمْ لَا تُظْلَمُونَ (الأنفال٦۰)
واتا: ابو بکری دووههم (أبو بكر البغدادي) ههرچی له تواناتاندا ههیه بۆ بههێزکردنی سوپای ئیسلام بیخهنه گهڕو ئامادهیی بکهن ، کهمتهرخهمی مهکهن تا دوژمنانی اڵڵه دوژمنانی خۆتانی پێ چاوترسێن بکهن، با کهسانی تریش وه لهم دوژمنانهی ئێستا، پێی چاوترسێن ببن که ئێسته ئێوه نازانن کێن و نایانناسن، بهڵکو اڵڵه ههر خۆی دهیانناسێت و ههر شتێک ببهخشن له پێناوی اڵڵه (بۆ بههێز کردنی سوپای ئیسلام)، ئهوه بهزایه ناچێت و دهستان دهکهوێتهوهو ئێوه ستهمتان لێناکرێت .
أَيُّهَا النَّبِيُّ حَرِّضِ الْمُؤْمِنِينَ عَلَى الْقِتَالِ إِنْ يَكُنْ مِنْكُمْ عِشْرُونَ صَابِرُونَ يَغْلِبُوا مِائَتَيْنِ وَإِنْ يَكُنْ مِنْكُمْ مِائَةٌ يَغْلِبُوا أَلْفًا مِنَ الَّذِينَ كَفَرُوا بِأَنَّهُمْ قَوْمٌ لَا يَفْقَهُونَ (الأنفال ٦٥)
واتا: هانی موسوڵمانان بده لهسهر جهنگ (دژی ئهوانهی که کۆسپن له گهیاندنی پهیامی اڵڵه ) ئهگهر بیست کهسی خۆڕاگر ههبێت له ئێوه، ئهوه زاڵ دهبن بهسهر دووسهد کهسدا، خۆ ئهگهر سهد کهس له ئێوه ههبن، ئهوه بهسهر ههزار کهس لهوانهی که بێ باوهڕن زاڵ دهبن، چونکه بهڕاستی ئهوانه کهسانێکن که تێناگهن (چ هێزێک پشتیوانیی له ئێوه دهکات.
فَاقْتُلُوا الْمُشْرِكِينَ حَيْثُ وَجَدْتُمُوهُمْ وَخُذُوهُمْ وَاحْصُرُوهُمْ وَاقْعُدُوا لَهُمْ كُلَّ مَرْصَدٍ فَإِنْ تَابُوا وَأَقَامُوا الصَّلَاةَ وَآتَوُا الزَّكَاةَ فَخَلُّوا سَبِيلَهُمْ إِنَّ اللَّهَ غَفُورٌ رَحِيمٌ (التوبة ٥)
واتا: ئهو کهسانه بکوژن که باوهڕیان به محمد نیه لهههر کوێ دهستان لێیان گیر بوو، یاخود بهدیل بیانگرن، سنوور دانێن بۆ چالاکیان، ههروهها کهمین و بۆسهیان له ههموو شوێنێکی لهباردا بۆ دانێن، جا ئهگهر (پێش ئهوهی دهستی ئێوهیان بگاتێ) باوهڕیان کردو بوون به موسوڵمان .. نوێژیان کردو زهکاتیاندا، ئهوه وازیان لێبهێنن و ڕێیان بۆ چۆڵ بکهن، چونکه بهڕاستی خوا لێخۆشبوو دلۆڤانه.
*دلۆڤانی اڵڵه لهکوێیایه ! ؟*
قَاتِلُوهُمْ يُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَيْدِيكُمْ وَيُخْزِهِمْ وَيَنْصُرْكُمْ عَلَيْهِمْ وَيَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِينَ
(التوبة ۱٤)
واتا: بجهنگن دژی بێ باوهڕان، ئهوه خوایه که بهدهستی ئێوه سزایان دهدات و سهرشۆڕو خهجاڵهتیان دهکات و ئێوه بهسهریاندا سهر دهخات دهرونی مهسوڵمانانیش بهمه گوشادو ئاسووده دهکات و دڵ و دهروونیان ساڕێژ دهکات .
قَاتِلُوا الَّذِينَ لَا يُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَلَا بِالْيَوْمِ الْآخِرِ وَلَا يُحَرِّمُونَ مَا حَرَّمَ اللَّهُ وَرَسُولُهُ وَلَا يَدِينُونَ دِينَ الْحَقِّ مِنَ الَّذِينَ أُوتُوا الْكِتَابَ حَتَّى يُعْطُوا الْجِزْيَةَ عَنْ يَدٍ وَهُمْ صَاغِرُونَ
(التوبة ۲۹)
واتا: دژی ئهوانهی که باوهڕ به اڵڵه بهرۆژی قیامهت نیه و ئهو شتانهی اڵڵه محمد ( ویست و ئارهزویان لێ نیه) بهحهرامیان داناوه بهحهرامی نازانن و پهیڕهوی دینی اسلام نابن، (بهناو ئاینهکانی تر) بجهنگن، ههتا ئهو کاتهی بهناچاری سهرانه ـ پاره ئهدهن بهدهوڵهتی ئیسلام و بهسهرشۆڕی و ڕیسوایی بژین ۰
يَا أَيُّهَا النَّبِيُّ جَاهِدِ الْكُفَّارَ وَالْمُنَافِقِينَ وَاغْلُظْ عَلَيْهِمْ وَمَأْوَاهُمْ جَهَنَّمُ وَبِئْسَ الْمَصِير
(التوبة ۷۳)
واتا: محمد دژی کافرو دووڕووهکان بجهنگه و تێ بکۆشه و توند و تیژبه لهسهریان، ئهوانه سهرئهنجام و مهنزڵگهیان دۆزهخه، ئای که سهرئهنجامێکی خراپ و ناشرینه.
وَأَنْزَلَ الَّذِينَ ظَاهَرُوهُمْ مِنْ أَهْلِ الْكِتَابِ مِنْ صَيَاصِيهِمْ وَقَذَفَ فِي قُلُوبِهِمُ الرُّعْبَ فَرِيقًا تَقْتُلُونَ وَتَأْسِرُونَ فَرِيقًا , وَأَوْرَثَكُمْ أَرْضَهُمْ وَدِيَارَهُمْ وَأَمْوَالَهُمْ وَأَرْضًا لَمْ تَطَئُوهَا وَكَانَ اللَّهُ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرًا (الأحزاب ۲٦ و ۲۷)
واتا: ئهو جولهکانهی پشتگیری دوژمنهکانی محمدیان کرد اڵڵه له قڵاکانیان دایگرتن، ترس وتۆقینی فڕێدایه دڵیان، تا وایان لێهات، نیوهیان کوژران و نیوهکهی تریان بهدیل گیران ،
ههرچی زهوی و زارو ماڵ و خانوو سامانێکیان ههبوو اڵڵه بهخشی بهئێوه، ههروهها شوێنی تریش کههێشتا تا ئێستا پێیدا نهڕۆشتوون، ههمیشهو بهردهوامیش اڵڵه دهستی بهسهر ههموو شتێکدا دهڕوات *(محمد)*
فَإِذَا لَقِيتُمُ الَّذِينَ كَفَرُوا فَضَرْبَ الرِّقَابِ حَتَّى إِذَا أَثْخَنْتُمُوهُمْ فَشُدُّوا الْوَثَاقَ فَإِمَّا مَنًّا بَعْدُ وَإِمَّا فِدَاءً حَتَّى تَضَعَ الْحَرْبُ أَوْزَارَهَا ذَلِكَ وَلَوْ يَشَاءُ اللَّهُ لَانْتَصَرَ مِنْهُمْ وَلَكِنْ لِيَبْلُوَ بَعْضَكُمْ بِبَعْضٍ وَالَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ فَلَنْ يُضِلَّ أَعْمَالَهُمْ
(محمد ٤ )
واتا: واتا: جا کاتێک گهیشتن بهوانهی بێ باوهڕ بوون، بێنه دهست لێیان و لهگهردنیان بدهن ، تا کاتێک کوشتاری زۆریان لێ دهکهن، ئینجا کههێزیان نهما، بهدیل بیانگرن بهتوندی باڵبهستیان بکهن، ئهوسا یهکێک لهم دوو کارهیان لهگهڵدا ئهنجام بدهن: یان بهپیاوهتی و منهت، یاخود بهگۆڕینهوه ئازادیان بکهن، تا شهر کۆتایی دێت و ئاسهواری نامێنێت و دوژمنان چهک دادهنێن، بڕیارهکه ئاوهایه، ئهگهر اڵڵه بیویستایه خۆی تۆڵهی لێ دهسهندن، بهڵام دهیهوێت بهیهکتر تاقیان بکاتهوه، ئهوانهش لهپێناوی اڵڵه شههید بوون، ههرگیز پاداشتی ههوڵ و کۆششیان بهزایه نادات.
*ئهم اڵڵه زۆر بێ ئیش و لوتبهرز و شهڕخوازه *
فَلَا تَهِنُوا وَتَدْعُوا إِلَى السَّلْمِ وَأَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ وَاللَّهُ مَعَكُمْ وَلَنْ يَتِرَكُمْ أَعْمَالَكُمْ
(محمد ۳٥)
واتا: ئێوه سستی مهکهن و داوای ئاشتی پێش وهخت لهدوژمنان مهکهن، چونکهههر ئێوه سهرکهوتوو دهبن، دڵنیا بن کهاڵڵه ش لهگهڵتانه، کاروکردهوهتان بهزایه نادات و لێی کهم ناکاتهوه.
یاسای اسلامهکهی محمد - سنوردانان
وَالسَّارِقُ وَالسَّارِقَةُ فَاقْطَعُوا أَيْدِيَهُمَا جَزَاءً بِمَا كَسَبَا نَكَالًا مِنَ اللَّهِ وَاللَّهُ عَزِيزٌ حَكِيمٌ.
(المائدة ۳۸)
واتا: دهستی پیاوی دزو ئافرهتی دز ببڕن بههۆی ئهو دزیهی کردویان ئهمهش تۆڵهیهکه له لایهن اڵڵه وه، بێگومان اڵڵه باڵادهست و دانایه
إِنَّمَا جَزَاءُ الَّذِينَ يُحَارِبُونَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَيَسْعَوْنَ فِي الأَرْضِ فَسَاداً أَن يُقَتَّلُوا أَوْ يُصَلَّبُوا أَوْ تُقَطَّعَ أَيْدِيهِمْ وَأَرْجُلُهُم مِّنْ خِلافٍ أَوْ يُنفَوْا مِنَ الأَرْضِ ذَلِكَ لَهُمْ خِزْيٌ فِي الدُّنْيَا وَلَهُمْ فِي الآخِرَةِ عَذَابٌ عَظِيمٌ (المائدة ۳۳)
واتا: ئهوانهی باوهڕیان به محمد نیه و ڕێگری له پهیڕه و و یاساکانی ئهکهن ئهبێت بکوژرێن و بهپێی یاساکانی محمد قاچ یان دسیان ئهبڕدرێت یان ههڵئهواسرێن یان بهڕیسوایی دورئهخرێنهوه له ناوچهی موسوڵمانان .
الزّانِيَةُ وَالزّانِي فَاجْلِدُواْ كُلّ وَاحِدٍ مّنْهُمَا مِئَةَ جَلْدَةٍ وَلاَ تَأْخُذْكُمْ بِهِمَا رَأْفَةٌ فِي دِينِ اللّهِ إِن كُنتُمْ تُؤْمِنُونَ بِاللّهِ وَالْيَوْمِ الاَخِرِ وَلْيَشْهَدْ عَذَابَهُمَا طَآئِفَةٌ مّنَ الْمُؤْمِنِينَ
(النور: ۲)
واتا: سهد قامچی لهههریهك له ئافرهت و پیاوی زیناکهر بدهن (ههرکهسێک لهدهرهوهی یاساکانی سێکس کردن له اسلامدا سێکس بکا) ، بهزهیی نهتانگرێت له بهجێهێنانی فهرمانی اڵڵه بۆیان، ئهگهر ئێوه باوهڕتان به ڕۆژی دوایی هێناوه، با ههندێکیشتان له موسوڵمانان "ئامادهی سزاکهیان بن" ۰
*خهڵکی ئازار بدهیت و کۆمڵێ خهڵکیش کۆبکهیتهوه بۆ تهماشاکردن ، ئهم محمده بۆ هێنده دڕنده و ڕقانیه و حهز بهئازاردان ئهکا*
_________________________________
سزاو سنوردانان بۆ ژنێکی شوکردو یان پاوێکی ژندار
عنْ أبي هُريرةَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ وزيدِ بنِ خالدٍ الْجُهَنِيِّ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُما،أنَّ رجلًا مِن الأعرابِ أَتَى رسولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فقالَ: يا رسولَ اللَّهِ، أَنْشُدُكَ باللَّهِ إلَّا قَضَيْتَ لي بكِتَابِ اللَّهِ. فقالَ الآخَرُ،وهوَ أَفْقَهُ منهُ: نَعَمْ، فاقضِ بَيْنَنا بكتابِ اللَّهِ، وائْذَنْ لِي. فقالَ: ((قُلْ))، قالَ: إنَّ ابْنِي كَانَ عَسِيفًا على هذا، فَزَنَى بامْرَأَتِهِ، وإنِّي أُخْبِرْتُ أنَّ على ابنِي الرَّجْمَ، فافْتَدَيْتُ منهُ بمِائةِ شاةٍ ووَليدةٍ، فسَأَلْتُ أهلَ العِلمِ فأَخْبَرُوني أَنَّما على ابْنِي جَلْدُ مِائةٍ وتَغريبُ عامٍ، وأنَّ على امرأةِ هذا الرَّجْمَ، فقالَ رسولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: ((وَالَّذِي نَفْسِي بِيَدِهِ؛ لَأَقْضِيَنَّ بَيْنَكُمَا بِكِتَابِ اللَّهِ: الْوَلِيدَةُ وَالْغَنَمُ رَدٌّ عَلَيْكَ، وَعَلَى ابْنِكَ جَلْدُ مِائَةٍ وَتَغْرِيبُ عَامٍ، وَاغْدُ يَا أُنَيْسُ إِلَى امْرَأَةِ هَذَا، فَإِنِ اعْتَرَفَتْ فَارْجُمْهَا)). مُتَّفَقٌ عليهِ، وهذا اللفظُ لمُسْلِمٍ.
واتا: پیاوێک کوڕهکهی سێکسی لهگهڵ ژنی پیاوێکدا کردووه (سێکسی نا اسلامی) و بۆ ڕازی کردنی کابرا سهد مهڕو کچێکی کۆیلهی داوه پێی ، بهو هۆیهوه دێت بۆلای محمد که چاره سهرهو سولحێکی گونجاویان بۆ بکا ۰ محمد پێی ئهڵێ با مهڕو کچه کۆیلهکهت بۆ بگهڕێننهوه ، کوڕهکهت سهد قامچی لێ بدرێ و دوربخرێتهوه وه ژنهکهش ئهگهر دانی پێدانا ئهوا بهردبارانی بکهن تا مردن چونکه ئهوه یاسای اڵڵه و پهرتوکهکهیهتی . وه ژنهکه ئعترافی کرد و محمد فرمانی دا و بهردباران کرا تامرد ۰
یاسای ههڵگهڕاوه یان پاشگهزبوونهوه ( کهسێک چیتر باوهڕی به اسلام نهمێنێ )
"حد الردة"
من بدل دينه فاقتلوه (رواه الإمام البخاري في "صحيحه")
واتا: محمد ئهڵێ ههرکهسێک پهشیمان بووه وه له موسڵمان بوونی ئهکوژرێت
هاوکات له ئایهتی ۲٥٦ ی بقره و ۹۹ی یونس اڵڵه باس له ئازادی ئاین و بهزۆر نهکردنی خهڵک به موسوڵمان ئهکا له شوێنیکی تر ئهڵێ "أمرت أن أقاتل الناس حتى يشهدوا أن لا إله إلا الله وأن محمدًا رسول الله فإذا فعلوا ذلك عصموا مني دماءهم وأموالهم إلا بحقها وحسابهم على الله عز وجل"
واتا: فرمانم پێ دراوه که خهڵکی بکوژم تا ههمویان ئهبن به موسڵمان
لێرهدا بۆت ڕون بۆتهوه که به کوشتن و تۆقاندن و ئیجباری خهڵک کراوه به اسلام
یان نا ؟
*ئهمهیه اسلام و قورئانهکهی محمد که تهنها درۆی دوباره و پهله و بێمانا و ، حهزو ئارهزوی کهسێکی سێکس باز و لهژیان دۆڕاو و تۆڵهسێن و شهڕخواز و و ڕق ئهستوره (محمدی اسلام) ۰ تناقضات قران
دوای بێ هیوابوونی له مهککه و کۆچکردنی بۆ مهدینه ههژاری و هاوکات چالاکی خهڵکی مهدینه له شهڕکرن دا بهتایبهتی و بههۆی کێشهو ململانێی نێوان ههردوو هۆزی (الأوس والخزرج) محمد سودی لهو بارودۆخهی ناوچهکه وهرگرت و شێوازی و بڵاوکردنهوهی پهیامهکهی گۆڕی ۰
چهند ئایهتێکی محمد له مهککه دور له ههڕهشه و کوشتن و بهزۆر سهپاندن
بەردەوامبە لە خوێندنەوە >>>
لَيْسَ لَكَ مِنَ الْأَمْرِ شَيْءٌ أَوْ يَتُوبَ عَلَيْهِمْ أَوْ يُعَذِّبَهُمْ فَإِنَّهُمْ ظَالِمُونَ (آل عمران ١٢٨)
واتا: اڵڵه بڕیاردهره و ههمووشت بهدهست ئهوه نهک محمد
لَكُمْ دِينُكُمْ وَلِيَ دِينِ ( الكافرون ٦ )
واتا: "ئازادی له ئایین دا" دینی خۆتان بۆ خۆتان و دینی خۆم بۆ خۆم
وَقُلِ الْحَقُّ مِن رَّبِّكُمْ فَمَن شَاء فَلْيُؤْمِن وَمَن شَاء فَلْيَكْفُرْ ( الكهف 29)
واتا: ڕاستی ههر لای اڵڵهیه جا ئهوهی دهیهوێت با باوهڕ بهێنێت و ئهوهی دهیهوێت با کافرو بێ باوهڕ بێت
إِنَّكَ لَا تَهْدِي مَنْ أَحْبَبْتَ وَلَـٰكِنَّ اللَّـهَ يَهْدِي مَن يَشَاءُ ۚ وَهُوَ أَعْلَمُ بِالْمُهْتَدِينَ (القصص56)
واتا: (محمد) ناتوانێت ئیمان و باوهڕ ببهخشیت بهو كهسهی خۆشی دهوێت، بهڵكو اڵڵه ههر كهسێكی بوێت دهیخاته سهر ڕێگهی خۆی و ئیمانی پێدهبهخشێت ،اڵڵه ئاگاداره بهوانهی كه ڕێبازی ئهویان گرتۆته به
لاَ إِكْرَاهَ فِي الدِّينِ قَد تَّبَيَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَيِّ ٌ ( البقرة ۲٥٦)
تێبینی: ئهم ئایهته له مهدینهیه بهڵام یهکهم سورة-ی ئهوێیه
واتا: "ئازادی له ئاینداری دا" بههیچ جۆرێک زۆر کردن نیه له وهرگرتنی بیروباوهڕی ئیسلامدا ،دینداری بهزۆر نابێت بکرێت و دین بهزۆر نادرێت بهسهر کهسدا.
______________________________
دوای سهرنهکهوتنی له مهککه و کۆچکردنی بۆ مهدینه و خۆجێگیرکردنی بههۆی سودوهرگرتنی له بارودۆخی ناوچهکه ههلی بۆ ڕهخسا تا لهشکرێکی جهنگی پێک بهێنێ و خۆی پڕچهک بکا بۆ هێرشکردنه سهر ئهو خهڵکانهی باوهڕداری نین وه بهتایبهتی ئهو خهڵکانهی مهککه که پێشتر ههراسانی کردبوون و بههۆی بهرپهرچدانهوهیان وهک و دوژمنێک تهماشای ئهکردن و ڕقی کۆنی لێیان ههڵگرتبوو ۰ بۆیه ئهم ئایهتانهی که باس له هێرش کردن و کوشتن و داگیرکاری و تاڵانکردن ئهکا لهمهدینه دێته بهرچاو، با چهن نمونهیهک پیشان بدهین..
وَاقْتُلُوهُمْ حَيْثُ ثَقِفْتُمُوهُمْ وَأَخْرِجُوهُمْ مِنْ حَيْثُ أَخْرَجُوكُمْ وَالْفِتْنَةُ أَشَدُّ مِنَ الْقَتْلِ وَلَا تُقَاتِلُوهُمْ عِنْدَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ حَتَّى يُقَاتِلُوكُمْ فِيهِ فَإِنْ قَاتَلُوكُمْ فَاقْتُلُوهُمْ كَذَلِكَ جَزَاءُ الْكَافِرِينَ
(البقرة 191).
واتا: بیانكوژن له ههر كوێدا دهستان كهوتن و دهستان بهسهریاندا ڕۆیشت و دهریان بكهن لهو شوێنهی كه دهریان كردوون (كه شاری مهككه بوو) وه باوهڕ نهبوون بهڵڵه له کوشتن تاوانتر و خراپتره ، مهجهنگن دژی كافران له سنووری مزگهوتی حهرام و (كهعبه)دا ههتا ئهوان شهڕتان پێ نهفرۆشن و نه جهنگن دژتان، خۆ ئهگهر شهڕیان پێ فرۆشتن و جهنگان دژتان ئێوهش بجهنگن دژیان، چونكه ههر ئاوایه پاداشتی ئهو بێباوهڕانه.
تێبینی : محمد جنێوی به خواکانیان ئهداو سوکایهتی به خواکانیان ئهکرد له کهعبه و ئهوێی کرد به شوێنی پهرستنی اڵڵهی خۆی و ویستی ههموو خواکانی تر لاببرێن بۆیه ئوانیش دژی وهستان و بهرههڵستیان کرد بڕوانه (ابن اسحاق لاپهڕه ۱۱۹) .
وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّى لَا تَكُونَ فِتْنَةٌ وَيَكُونَ الدِّينُ لِلَّهِ فَإِنِ انْتَهَوْا فَلَا عُدْوَانَ إِلَّا عَلَى الظَّالِمِينَ
(البقرة ۱۹۳)
واتا: بیان کوژن ئهوانهی باوهڕ به اڵڵه ناکهن ، خۆ ئهگهر كۆڵیانداو وازیان هێنا، ئهوا هیچ جۆره دژایهتیهكیان نامێنێت تهنها دژ به ستهمكارهكانیان نهبێت.
(مهبهستی محمد لێره ئهوهیه که نابێت ڕێگری لێ بکرێت )
كُتِبَ عَلَيْكُمُ الْقِتَالُ وَهُوَ كُرْهٌ لَكُمْ وَعَسَى أَنْ تَكْرَهُوا شَيْئًا وَهُوَ خَيْرٌ لَكُمْ وَعَسَى أَنْ تُحِبُّوا شَيْئًا وَهُوَ شَرٌّ لَكُمْ وَاللَّهُ يَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ (البقرة ۲۱٦)
واتا: شهڕ وکوشتن لهسهرتان بڕیار دراوه کهشتێکی گرانه لاتان ، لهوانهیه شتێکتان لا ناخۆش بێت کهچی سود لهوهدا بێت وهبه پێچهوانهوه ، اڵڵه تهنها خۆی ئهزانێت .
وَقَاتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ سَمِيعٌ عَلِيمٌ ( البقرة ۲٤٤)
واتا: شهربکهن و بکوژن لهڕێگهی اڵڵه ئهو پاڵشتانه و بیسهر و ئاگاداره و پاداشتان ئهدا .
فَلْيُقَاتِلْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ الَّذِينَ يَشْرُونَ الْحَيَاةَ الدُّنْيَا بِالْآخِرَةِ وَمَنْ يُقَاتِلْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ فَيُقْتَلْ أَوْ يَغْلِبْ فَسَوْفَ نُؤْتِيهِ أَجْرًا عَظِيمًا
(النساء ۷٤)
واتا. بجهنگن له پێناوی اڵڵه ، دژی ئهوانهی ژیانی دنیایان پێ باشتره له ڕۆژی دوایی ، جا ههر کهس بجهنگێت لهپێناوی اڵڵهدا ئهوه ئهگهر بکوژرێت و شههید ببێت، یان سهرکهوتن بهدهست بهێنێت، ئهوه لهئایندهدا پاداشتی گهوره و بێ سنووری پێدهبهخشین .
الَّذِينَ آمَنُوا يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَالَّذِينَ كَفَرُوا يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ الطَّاغُوتِ فَقَاتِلُوا أَوْلِيَاءَ الشَّيْطَانِ إِنَّ كَيْدَ الشَّيْطَانِ كَانَ ضَعِيفًا
(النساء ۷٦)
واتا: ئهوانهی باوهڕیان به محمد ههیه تهنها له پێناوی اڵڵه دهجهنگن بهڵامئهوانهی بێ باوهڕن له پێناوی (خوای خۆیان )دا دهجهنگن، ده بجهنگن دژی یاوهرانی شهیتان چونکه ویست و مهبهستی "شهیتان" پووچ و لاوازه.
فَقَاتِلْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ لَا تُكَلَّفُ إِلَّا نَفْسَكَ وَحَرِّضِ الْمُؤْمِنِينَ عَسَى اللَّهُ أَنْ يَكُفَّ بَأْسَ الَّذِينَ كَفَرُوا وَاللَّهُ أَشَدُّ بَأْسًا وَأَشَدُّ تَنْكِيلًا (النساء ۸٤)
واتا: بجهنگه له پێناوی خوادا، چونکه ئهو ئهرکه ههر لهسهرشانی خۆته، (واته: ههتا ئهگهر تهنها خۆیشت بیت)، ههروهها هانی ئیماندارانیش بده (بۆ بهشداری له شهڕهکاندا) تا اڵڵه هێز له بێ باوهڕان بسهنێتهوه و زاڵتان بکات بهسهریاندا، چونکه اڵڵه هێزو دهسهڵاتی زۆرتره (بهڵکو بهراورد ناکرێت) و بهتوندی و سهختی تۆڵهیان لێدهسێنێت.
إِنَّمَا جَزَاءُ الَّذِينَ يُحَارِبُونَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَيَسْعَوْنَ فِي الْأَرْضِ فَسَادًا أَنْ يُقَتَّلُوا أَوْ يُصَلَّبُوا أَوْ تُقَطَّعَ أَيْدِيهِمْ وَأَرْجُلُهُمْ مِنْ خِلَافٍ أَوْ يُنْفَوْا مِنَ الْأَرْضِ ذَلِكَ لَهُمْ خِزْيٌ فِي الدُّنْيَا وَلَهُمْ فِي الْآخِرَةِ عَذَابٌ عَظِيمٌ (المائدة ۳۳ )
واتا: دژایهتی پهیامهکهی محمد ڕێگه پێنهدراوه و هێڵی سوره وه سزای تاوانبار کوشتن یا دهس و قاچ بڕین و ههڵواسین و ڕیسواکردن و دورخستنهوهی له ناوچهکهیه .
سَأُلْقِي فِي قُلُوبِ الَّذِينَ كَفَرُوا الرُّعْبَ فَاضْرِبُوا فَوْقَ الْأَعْنَاقِ وَاضْرِبُوا مِنْهُمْ كُلَّ بَنَانٍ (الأنفال ۱۲)
واتا: من اڵڵه ترس و دڵهڕاوکێ ئهخهمه دڵی ئهوکهسانهی باوهڕ به پهیمبهرێتی محمد ناکهن تا محمد و دواکهوتوهکانی بهئاسانی سهریان له لاشهیان جاکهنهوه و دهسیان ببڕن تا شمشێرهکانیان بۆ نهگیرێ و بهئاسانی ههموویان بکوژن.
وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّى لَا تَكُونَ فِتْنَةٌ وَيَكُونَ الدِّينُ كُلُّهُ لِلَّهِ فَإِنِ انْتَهَوْا فَإِنَّ اللَّهَ بِمَا يَعْمَلُونَ بَصِيرٌ (الأنفال ۳۹ )
واتا: ههر بهرههڵستکارێکی محمد و پهیامهکهی بکوژن تا هیچ کهس نامێنێ بێ باوهڕ بێت ، اڵڵه ش بینهرتانه
وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُمْ وَآخَرِينَ مِنْ دُونِهِمْ لَا تَعْلَمُونَهُمُ اللَّهُ يَعْلَمُهُمْ وَمَا تُنْفِقُوا مِنْ شَيْءٍ فِي سَبِيلِ اللَّهِ يُوَفَّ إِلَيْكُمْ وَأَنْتُمْ لَا تُظْلَمُونَ (الأنفال٦۰)
واتا: ابو بکری دووههم (أبو بكر البغدادي) ههرچی له تواناتاندا ههیه بۆ بههێزکردنی سوپای ئیسلام بیخهنه گهڕو ئامادهیی بکهن ، کهمتهرخهمی مهکهن تا دوژمنانی اڵڵه دوژمنانی خۆتانی پێ چاوترسێن بکهن، با کهسانی تریش وه لهم دوژمنانهی ئێستا، پێی چاوترسێن ببن که ئێسته ئێوه نازانن کێن و نایانناسن، بهڵکو اڵڵه ههر خۆی دهیانناسێت و ههر شتێک ببهخشن له پێناوی اڵڵه (بۆ بههێز کردنی سوپای ئیسلام)، ئهوه بهزایه ناچێت و دهستان دهکهوێتهوهو ئێوه ستهمتان لێناکرێت .
أَيُّهَا النَّبِيُّ حَرِّضِ الْمُؤْمِنِينَ عَلَى الْقِتَالِ إِنْ يَكُنْ مِنْكُمْ عِشْرُونَ صَابِرُونَ يَغْلِبُوا مِائَتَيْنِ وَإِنْ يَكُنْ مِنْكُمْ مِائَةٌ يَغْلِبُوا أَلْفًا مِنَ الَّذِينَ كَفَرُوا بِأَنَّهُمْ قَوْمٌ لَا يَفْقَهُونَ (الأنفال ٦٥)
واتا: هانی موسوڵمانان بده لهسهر جهنگ (دژی ئهوانهی که کۆسپن له گهیاندنی پهیامی اڵڵه ) ئهگهر بیست کهسی خۆڕاگر ههبێت له ئێوه، ئهوه زاڵ دهبن بهسهر دووسهد کهسدا، خۆ ئهگهر سهد کهس له ئێوه ههبن، ئهوه بهسهر ههزار کهس لهوانهی که بێ باوهڕن زاڵ دهبن، چونکه بهڕاستی ئهوانه کهسانێکن که تێناگهن (چ هێزێک پشتیوانیی له ئێوه دهکات.
فَاقْتُلُوا الْمُشْرِكِينَ حَيْثُ وَجَدْتُمُوهُمْ وَخُذُوهُمْ وَاحْصُرُوهُمْ وَاقْعُدُوا لَهُمْ كُلَّ مَرْصَدٍ فَإِنْ تَابُوا وَأَقَامُوا الصَّلَاةَ وَآتَوُا الزَّكَاةَ فَخَلُّوا سَبِيلَهُمْ إِنَّ اللَّهَ غَفُورٌ رَحِيمٌ (التوبة ٥)
واتا: ئهو کهسانه بکوژن که باوهڕیان به محمد نیه لهههر کوێ دهستان لێیان گیر بوو، یاخود بهدیل بیانگرن، سنوور دانێن بۆ چالاکیان، ههروهها کهمین و بۆسهیان له ههموو شوێنێکی لهباردا بۆ دانێن، جا ئهگهر (پێش ئهوهی دهستی ئێوهیان بگاتێ) باوهڕیان کردو بوون به موسوڵمان .. نوێژیان کردو زهکاتیاندا، ئهوه وازیان لێبهێنن و ڕێیان بۆ چۆڵ بکهن، چونکه بهڕاستی خوا لێخۆشبوو دلۆڤانه.
*دلۆڤانی اڵڵه لهکوێیایه ! ؟*
قَاتِلُوهُمْ يُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَيْدِيكُمْ وَيُخْزِهِمْ وَيَنْصُرْكُمْ عَلَيْهِمْ وَيَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِينَ
(التوبة ۱٤)
واتا: بجهنگن دژی بێ باوهڕان، ئهوه خوایه که بهدهستی ئێوه سزایان دهدات و سهرشۆڕو خهجاڵهتیان دهکات و ئێوه بهسهریاندا سهر دهخات دهرونی مهسوڵمانانیش بهمه گوشادو ئاسووده دهکات و دڵ و دهروونیان ساڕێژ دهکات .
قَاتِلُوا الَّذِينَ لَا يُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَلَا بِالْيَوْمِ الْآخِرِ وَلَا يُحَرِّمُونَ مَا حَرَّمَ اللَّهُ وَرَسُولُهُ وَلَا يَدِينُونَ دِينَ الْحَقِّ مِنَ الَّذِينَ أُوتُوا الْكِتَابَ حَتَّى يُعْطُوا الْجِزْيَةَ عَنْ يَدٍ وَهُمْ صَاغِرُونَ
(التوبة ۲۹)
واتا: دژی ئهوانهی که باوهڕ به اڵڵه بهرۆژی قیامهت نیه و ئهو شتانهی اڵڵه محمد ( ویست و ئارهزویان لێ نیه) بهحهرامیان داناوه بهحهرامی نازانن و پهیڕهوی دینی اسلام نابن، (بهناو ئاینهکانی تر) بجهنگن، ههتا ئهو کاتهی بهناچاری سهرانه ـ پاره ئهدهن بهدهوڵهتی ئیسلام و بهسهرشۆڕی و ڕیسوایی بژین ۰
يَا أَيُّهَا النَّبِيُّ جَاهِدِ الْكُفَّارَ وَالْمُنَافِقِينَ وَاغْلُظْ عَلَيْهِمْ وَمَأْوَاهُمْ جَهَنَّمُ وَبِئْسَ الْمَصِير
(التوبة ۷۳)
واتا: محمد دژی کافرو دووڕووهکان بجهنگه و تێ بکۆشه و توند و تیژبه لهسهریان، ئهوانه سهرئهنجام و مهنزڵگهیان دۆزهخه، ئای که سهرئهنجامێکی خراپ و ناشرینه.
وَأَنْزَلَ الَّذِينَ ظَاهَرُوهُمْ مِنْ أَهْلِ الْكِتَابِ مِنْ صَيَاصِيهِمْ وَقَذَفَ فِي قُلُوبِهِمُ الرُّعْبَ فَرِيقًا تَقْتُلُونَ وَتَأْسِرُونَ فَرِيقًا , وَأَوْرَثَكُمْ أَرْضَهُمْ وَدِيَارَهُمْ وَأَمْوَالَهُمْ وَأَرْضًا لَمْ تَطَئُوهَا وَكَانَ اللَّهُ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرًا (الأحزاب ۲٦ و ۲۷)
واتا: ئهو جولهکانهی پشتگیری دوژمنهکانی محمدیان کرد اڵڵه له قڵاکانیان دایگرتن، ترس وتۆقینی فڕێدایه دڵیان، تا وایان لێهات، نیوهیان کوژران و نیوهکهی تریان بهدیل گیران ،
ههرچی زهوی و زارو ماڵ و خانوو سامانێکیان ههبوو اڵڵه بهخشی بهئێوه، ههروهها شوێنی تریش کههێشتا تا ئێستا پێیدا نهڕۆشتوون، ههمیشهو بهردهوامیش اڵڵه دهستی بهسهر ههموو شتێکدا دهڕوات *(محمد)*
فَإِذَا لَقِيتُمُ الَّذِينَ كَفَرُوا فَضَرْبَ الرِّقَابِ حَتَّى إِذَا أَثْخَنْتُمُوهُمْ فَشُدُّوا الْوَثَاقَ فَإِمَّا مَنًّا بَعْدُ وَإِمَّا فِدَاءً حَتَّى تَضَعَ الْحَرْبُ أَوْزَارَهَا ذَلِكَ وَلَوْ يَشَاءُ اللَّهُ لَانْتَصَرَ مِنْهُمْ وَلَكِنْ لِيَبْلُوَ بَعْضَكُمْ بِبَعْضٍ وَالَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ فَلَنْ يُضِلَّ أَعْمَالَهُمْ
(محمد ٤ )
واتا: واتا: جا کاتێک گهیشتن بهوانهی بێ باوهڕ بوون، بێنه دهست لێیان و لهگهردنیان بدهن ، تا کاتێک کوشتاری زۆریان لێ دهکهن، ئینجا کههێزیان نهما، بهدیل بیانگرن بهتوندی باڵبهستیان بکهن، ئهوسا یهکێک لهم دوو کارهیان لهگهڵدا ئهنجام بدهن: یان بهپیاوهتی و منهت، یاخود بهگۆڕینهوه ئازادیان بکهن، تا شهر کۆتایی دێت و ئاسهواری نامێنێت و دوژمنان چهک دادهنێن، بڕیارهکه ئاوهایه، ئهگهر اڵڵه بیویستایه خۆی تۆڵهی لێ دهسهندن، بهڵام دهیهوێت بهیهکتر تاقیان بکاتهوه، ئهوانهش لهپێناوی اڵڵه شههید بوون، ههرگیز پاداشتی ههوڵ و کۆششیان بهزایه نادات.
*ئهم اڵڵه زۆر بێ ئیش و لوتبهرز و شهڕخوازه *
فَلَا تَهِنُوا وَتَدْعُوا إِلَى السَّلْمِ وَأَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ وَاللَّهُ مَعَكُمْ وَلَنْ يَتِرَكُمْ أَعْمَالَكُمْ
(محمد ۳٥)
واتا: ئێوه سستی مهکهن و داوای ئاشتی پێش وهخت لهدوژمنان مهکهن، چونکهههر ئێوه سهرکهوتوو دهبن، دڵنیا بن کهاڵڵه ش لهگهڵتانه، کاروکردهوهتان بهزایه نادات و لێی کهم ناکاتهوه.
یاسای اسلامهکهی محمد - سنوردانان
وَالسَّارِقُ وَالسَّارِقَةُ فَاقْطَعُوا أَيْدِيَهُمَا جَزَاءً بِمَا كَسَبَا نَكَالًا مِنَ اللَّهِ وَاللَّهُ عَزِيزٌ حَكِيمٌ.
(المائدة ۳۸)
واتا: دهستی پیاوی دزو ئافرهتی دز ببڕن بههۆی ئهو دزیهی کردویان ئهمهش تۆڵهیهکه له لایهن اڵڵه وه، بێگومان اڵڵه باڵادهست و دانایه
إِنَّمَا جَزَاءُ الَّذِينَ يُحَارِبُونَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَيَسْعَوْنَ فِي الأَرْضِ فَسَاداً أَن يُقَتَّلُوا أَوْ يُصَلَّبُوا أَوْ تُقَطَّعَ أَيْدِيهِمْ وَأَرْجُلُهُم مِّنْ خِلافٍ أَوْ يُنفَوْا مِنَ الأَرْضِ ذَلِكَ لَهُمْ خِزْيٌ فِي الدُّنْيَا وَلَهُمْ فِي الآخِرَةِ عَذَابٌ عَظِيمٌ (المائدة ۳۳)
واتا: ئهوانهی باوهڕیان به محمد نیه و ڕێگری له پهیڕه و و یاساکانی ئهکهن ئهبێت بکوژرێن و بهپێی یاساکانی محمد قاچ یان دسیان ئهبڕدرێت یان ههڵئهواسرێن یان بهڕیسوایی دورئهخرێنهوه له ناوچهی موسوڵمانان .
الزّانِيَةُ وَالزّانِي فَاجْلِدُواْ كُلّ وَاحِدٍ مّنْهُمَا مِئَةَ جَلْدَةٍ وَلاَ تَأْخُذْكُمْ بِهِمَا رَأْفَةٌ فِي دِينِ اللّهِ إِن كُنتُمْ تُؤْمِنُونَ بِاللّهِ وَالْيَوْمِ الاَخِرِ وَلْيَشْهَدْ عَذَابَهُمَا طَآئِفَةٌ مّنَ الْمُؤْمِنِينَ
(النور: ۲)
واتا: سهد قامچی لهههریهك له ئافرهت و پیاوی زیناکهر بدهن (ههرکهسێک لهدهرهوهی یاساکانی سێکس کردن له اسلامدا سێکس بکا) ، بهزهیی نهتانگرێت له بهجێهێنانی فهرمانی اڵڵه بۆیان، ئهگهر ئێوه باوهڕتان به ڕۆژی دوایی هێناوه، با ههندێکیشتان له موسوڵمانان "ئامادهی سزاکهیان بن" ۰
*خهڵکی ئازار بدهیت و کۆمڵێ خهڵکیش کۆبکهیتهوه بۆ تهماشاکردن ، ئهم محمده بۆ هێنده دڕنده و ڕقانیه و حهز بهئازاردان ئهکا*
_________________________________
سزاو سنوردانان بۆ ژنێکی شوکردو یان پاوێکی ژندار
عنْ أبي هُريرةَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ وزيدِ بنِ خالدٍ الْجُهَنِيِّ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُما،أنَّ رجلًا مِن الأعرابِ أَتَى رسولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فقالَ: يا رسولَ اللَّهِ، أَنْشُدُكَ باللَّهِ إلَّا قَضَيْتَ لي بكِتَابِ اللَّهِ. فقالَ الآخَرُ،وهوَ أَفْقَهُ منهُ: نَعَمْ، فاقضِ بَيْنَنا بكتابِ اللَّهِ، وائْذَنْ لِي. فقالَ: ((قُلْ))، قالَ: إنَّ ابْنِي كَانَ عَسِيفًا على هذا، فَزَنَى بامْرَأَتِهِ، وإنِّي أُخْبِرْتُ أنَّ على ابنِي الرَّجْمَ، فافْتَدَيْتُ منهُ بمِائةِ شاةٍ ووَليدةٍ، فسَأَلْتُ أهلَ العِلمِ فأَخْبَرُوني أَنَّما على ابْنِي جَلْدُ مِائةٍ وتَغريبُ عامٍ، وأنَّ على امرأةِ هذا الرَّجْمَ، فقالَ رسولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: ((وَالَّذِي نَفْسِي بِيَدِهِ؛ لَأَقْضِيَنَّ بَيْنَكُمَا بِكِتَابِ اللَّهِ: الْوَلِيدَةُ وَالْغَنَمُ رَدٌّ عَلَيْكَ، وَعَلَى ابْنِكَ جَلْدُ مِائَةٍ وَتَغْرِيبُ عَامٍ، وَاغْدُ يَا أُنَيْسُ إِلَى امْرَأَةِ هَذَا، فَإِنِ اعْتَرَفَتْ فَارْجُمْهَا)). مُتَّفَقٌ عليهِ، وهذا اللفظُ لمُسْلِمٍ.
واتا: پیاوێک کوڕهکهی سێکسی لهگهڵ ژنی پیاوێکدا کردووه (سێکسی نا اسلامی) و بۆ ڕازی کردنی کابرا سهد مهڕو کچێکی کۆیلهی داوه پێی ، بهو هۆیهوه دێت بۆلای محمد که چاره سهرهو سولحێکی گونجاویان بۆ بکا ۰ محمد پێی ئهڵێ با مهڕو کچه کۆیلهکهت بۆ بگهڕێننهوه ، کوڕهکهت سهد قامچی لێ بدرێ و دوربخرێتهوه وه ژنهکهش ئهگهر دانی پێدانا ئهوا بهردبارانی بکهن تا مردن چونکه ئهوه یاسای اڵڵه و پهرتوکهکهیهتی . وه ژنهکه ئعترافی کرد و محمد فرمانی دا و بهردباران کرا تامرد ۰
یاسای ههڵگهڕاوه یان پاشگهزبوونهوه ( کهسێک چیتر باوهڕی به اسلام نهمێنێ )
"حد الردة"
من بدل دينه فاقتلوه (رواه الإمام البخاري في "صحيحه")
واتا: محمد ئهڵێ ههرکهسێک پهشیمان بووه وه له موسڵمان بوونی ئهکوژرێت
هاوکات له ئایهتی ۲٥٦ ی بقره و ۹۹ی یونس اڵڵه باس له ئازادی ئاین و بهزۆر نهکردنی خهڵک به موسوڵمان ئهکا له شوێنیکی تر ئهڵێ "أمرت أن أقاتل الناس حتى يشهدوا أن لا إله إلا الله وأن محمدًا رسول الله فإذا فعلوا ذلك عصموا مني دماءهم وأموالهم إلا بحقها وحسابهم على الله عز وجل"
واتا: فرمانم پێ دراوه که خهڵکی بکوژم تا ههمویان ئهبن به موسڵمان
لێرهدا بۆت ڕون بۆتهوه که به کوشتن و تۆقاندن و ئیجباری خهڵک کراوه به اسلام
یان نا ؟
*ئهمهیه اسلام و قورئانهکهی محمد که تهنها درۆی دوباره و پهله و بێمانا و ، حهزو ئارهزوی کهسێکی سێکس باز و لهژیان دۆڕاو و تۆڵهسێن و شهڕخواز و و ڕق ئهستوره (محمدی اسلام) ۰ تناقضات قران
Comments
Post a Comment